ORIFLAME
Spoločnosť založili v roku 1967 bratia Jonas a Robert af Jochnikovci a ich priateľ Benat Hellsten. Oriflame je dnes jednou z najrýchlejšie rastúcich firiem priameho predaja. Funguje vo viac ako 60 krajinách celého sveta, pričom v polovici z nich je lídrom na trhu. Jej široké portfólio prírodných a pokrokových kozmetických výrobkov sa predáva prostredníctvom približne 3,6 miliónov nezávislých kozmetických poradcov.
KRÁSA PO ŠVÉDSKY
V Oriflame sa inšpirujeme prírodou už 40 rokov, od jeho založenia vo Švédsku. Veľkolepá, neporušená krása švédskej prírody sa stala neodmysliteľným puncom našej kozmetiky.
FILOZOFIA VÝROBKOV - Oriflame stavia na základoch viac ako 40 ročnej expertízy v oblasti kozmetiky a spája múdrosť prírody s tým najlepším z vedy. Prináša tak jedinečné výrobky dostupné pre každého: účinné výrobky za prijateľnú cenu, čisté prírodné zložky a prísne výrobné štandardy, vysoké etické princípy a prísna politika ochrany prostredia.
VÝVOJ VÝROBKOV - Oriflame má bežne vo svojej stálej ponuke 900 kozmetických výrobkov. Viac ako tretina sú každoročne uvádzané novinky. Každý výrobok prechádza rozsiahlym testovaním v laboratóriách Oriflame. Toto testovanie má zaručiť bezpečnosť, účinnosť a kvalitu výrobkov. Žiadny výrobok nebol nikdy testovaný na zvieratách.
Kľúčové oblasti expertízy - základné kompetencie Oriflame zahŕňajú široký rad technológií a produktov, pričom najväčší dôraz kladie na prinášanie nových, vysokoúčinných zložení výrobkov s overenými účinkami pre spotrebiteľa. Oriflame výrobky zodpovedajú najprísnejším regulačným požiadavkám, sú zaručene bezpečné a sú bezpečné aj z hľadiska etiky a životného prostredia. Skutočnosť, že Oriflame má svoje vlastné Výskumné a vývojové centrum, znamená väčšiu flexibilitu vo vývoji výrobkov v súlade s prírodným Švédsym dedičstvom, čo ďalej znamená dodávanie kvalitných výrobkov v čo najkratšej dobe.
SPOLUPATRIČNOSŤ, DUCH A NADŠENIE - sú tri základné hodnoty Oriflame. Vďaka dôvere v tieto hodnoty veríme, že v tomto konkurenčnom obchode môžeme byť úspešní. Zároveň veríme, že môžeme pômôcť urobiť tento svet krajším.
Spolupatričnosť - ľudia, ktorí spolupracujú a majú rovnaké ciele, dosahujú lepšie výsledky. Vzájomne sa motivujú a vedia, že spoločná práca poskytuje väčšie uspokojenie, ako keď človek pracuje sám.
Duch - ľudia s pozitívnym duchom majú chuť víťaziť a nikdy sa nevzdávajú. Sú odhodlaní urobiť všetko pre to, aby uspeli.
Nadšenie - nadšení ľudia dokážu meniť svet. Majú radi to čo robia a veria tomu. Sú presvedčení, že môžu robiť veci lepšími.